انا طولي ١٦٧ ووزني ٦٨ محتاجه اخس ١٠ كيلو احسب سعراتي الحراريه ازاي
02:24 ص الثلاثاء 25 أغسطس 2020
قبل ما نحسب سعراتنا الحرارية محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك ونحدد النظام الأنسب لجسمك وطبيعة إستجابته عشان نقدر نستمر عليه ونلاقي نتيجة كويسة.