كيف انحف انا وزني 79 وطولي 152 : مع اني اصلح تمارين واكل صحي ولكن قاعده
02:00 ص الثلاثاء 25 أغسطس 2020
كيف انحف انا وزني 79 وطولي 152 : مع اني اصلح تمارين واكل صحي ولكن قاعده ازيد ما انحف
ممكن يكون النظام اللي متبعينه مش مناسب لطبيعة إستجابة الجسم. محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نقدر نحدد الأنسب ونقدر نستمر عليه ونلاقي نتيجة كويسة.