انا كنت تخينة حاجه و٨٠ كيلو ونزلت مره واحده بقيت ٦٠ ومن ساعتها وانا مش
02:15 ص الثلاثاء 25 أغسطس 2020
انا كنت تخينة حاجه و٨٠ كيلو ونزلت مره واحده بقيت ٦٠ ومن ساعتها وانا مش بقدر اعمل مجهود ومش باكل ساعات كتير وبتعب من اقل حاجه ووزني لسا في النازل ايه الحل المفروض اعمل ايه
محتاجين نعرف الأول سبب نزول الوزن مرة واحدة كدة. وبعدين نعمل نظام غذائي متوازن يوفر للجسم العناصر الغذائية اللي محتاجها عشان منحسش بالتعب والاجهاد من أي مجهود بالشكل دة.