حضرتك انا ١٩ سنه و طولى ١٧٢ سم و وزنى ٦٠ باكل بس مش بزيد فى الوزن و
02:17 ص الثلاثاء 25 أغسطس 2020
حضرتك انا ١٩ سنه و طولى ١٧٢ سم و وزنى ٦٠ باكل بس مش بزيد فى الوزن و شايف انى رفيع خالص و مش عارف حل للمشكله دى انا معنديش اى مشاكل صحيه
الحمد لله ان مفيش مشاكل صحية. احيانا بيكون الرفع نتيجة جينات وراثية. ولكن نقدر نعمل نظام غذائي متوازن مناسب لاحتياجات جسمنا وهدفنا، ونزيد في الوزن بالتدريج..