سلام عليكم انا عمرى 19 سنة وزنى 105 والطول 173 انا كنت عايز انزل ١٢ كيلو
02:26 ص الثلاثاء 25 أغسطس 2020
سلام عليكم انا عمرى 19 سنة وزنى 105 والطول 173 انا كنت عايز انزل ١٢ كيلو فى شهر اعمل اية ولكن جزيل الشكر
وعليكم السلام
نزول الوزن مش لازم يرتبط بوقت محدد لإن دة بيختلف من شخص لآخر حسب طبيعة استجابه الجسم.
ومحتاجين عشان ننزل نعمل نظام غذائي متوازن مناسب لاحتياجات الجسم وللطريقة الأنسب لاستجابته ويكون مرن عشان نقدر نستمر عليه ونلاقي نتيجة كويسة بالتدريج.