أنا آنسة 23 سنة وحجم الثدي صغير ممكن طرق فعاله تساعد على تكبير الصدر طبيعي
04:27 م الأربعاء 10 يوليه 2019
حجم الثدي ده شيء بيتحدد حسب چينات الجسم والعوامل الوراثية.. إحنا في التغذية مش بيكون في أي تدخل فيها، لكن مع الزواج والحمل والولادة بيحصل بعض التغيرات الهرمونية إللي بتعمل تغيرات في حجم الثدي ..
أمّا لو الحجم حاليًا مش مرضي بالنسبالك هيبقي التدخل الجراحي  لتكبير الصدر مع جراحين التجميل هو الحل.