السلام عليكم دكتور انا عمري ٢١ سنه ووزني ٩٣ وطولي ١٧٣ اريد حميه غذائيه
02:32 ص الثلاثاء 25 أغسطس 2020
السلام عليكم دكتور انا عمري ٢١ سنه ووزني ٩٣ وطولي ١٧٣ اريد حميه غذائيه لنقص الوزن بشكل طبيعي وسريع
وعليكم السلام
عشان ننزل بشكل صحي ونقدر نحافظ على الوزن اللي هنوصله بعد كدة لازم نعمل نظام غذائي متوازن مناسب لاحتياجات جسمنا من العناصر الغذائية ومناسب لطبيعة إستجابة جسمنا عشان نلاقي تتيجة كويسة مع الإستمرار عليه.