عمري ٤٦ وزني ٦٧ طولي ١٥٨ عندي البطن كبير والكتاف عريضه واخاف اذا نحفت
01:42 ص الثلاثاء 25 أغسطس 2020
عمري ٤٦ وزني ٦٧ طولي ١٥٨ عندي البطن كبير والكتاف عريضه واخاف اذا نحفت يترهل جسمي ابغا نظام ورياضه لو سمحتو وما عندي امكانيه أروح نادي
مفيش خوف خالص من الترهل لو نزلنا بطريقة صحيحة وبالتدريج. محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نصمم نظام غذائي متوازن مناسب لاحتياجات الجسم وطبيعة استجابته عشان نقدر نستمر علية ونلاقي نتيجة كويسة. وطبعا لازم ننتظم على المجهود البدني وممارسة الرياضة.